ВСП ФКБХТ ЗНУ logo
  • Вгору
  • Головна
  • Новини
  • Переваги
  • Спеціальності
  • Абітурієнту
  • Навчання
  • Викладачі
  • Вільний вибір студентів
  • НМТ-2024
  • Науково-дослідна робота
  • Роботодавцям/Вакансії
  • Спортивні досягнення
  • Бібліотека
  • Публічна інформація
  • Відео
  • Контакти
  • +38(061) 280-52-92
  • UKR
  • ENG

Дисципліна "Основи психології"

Метою курсу «Основи психології»:

- сформувати у студентів знання про психологічні особливості професійної діяльності робітників торгівлі, індивідуальні риси покупця та відповідно до цього підбирати методи та прийоми обслуговування;

- навчити ефективно організовувати свою працю, підвищувати її продуктивність, та в своїй професійній діяльності навчитися досягати поставленої мети.

Завдання курсу «Основи психології»:

- сформувати у студентів уявлення про природу психіки людини;

- навчити виокремлювати індивідуальні психологічні риси покупця, його спрямованості, темпераменту, характеру, здібностей;

- навчити пояснювати власні психічні процеси, властивості, та стани;

- сформувати знання про найпростіші прийоми психічної саморегуляції;

- навчити усвідомлювати особливості взаємодії людей в процесі спілкування та спільної діяльності; оволодіти прийомами, що підвищують ефективність спілкування;

- сформувати знання про психічні особливості професійної діяльності продавця, взаємодію продавця з покупцем;

- розвинути практичні вміння, що забезпечують творчість та ініціативу в різних видах діяльності, формування загальних уявлень студентів про психологію як науку.

Відповідно до поставленої мети студент повинен

знати:

- предмет,задачі, методи психології;

- анатомо-фізіологічні особливості нервової системи людини;

- загальне поняття про сприйняття, відчуття, мислення, пам'ять, уяву;

- загальне поняття про емоції, емоційні якості особистості;

- основні якості волі, причини і переборення безвілля;

- поняття «особистість», індивідуальні особливості особистості, фактори соціалізації особистості;

- поняття про потреби, цінності, ідеали, переконання особистості;

- різновиди здібностей, залежність здібностей від задатків;

- типи темпераментів, властивості темпераменту;

- поняття про характер, його формування;

- засоби спілкування, невербальні засоби спілкування, комунікативні бар’єри;

- психологічні особливості ділового спілкування: невербальні компоненти спілкування;

- психологічний мвкроклімат своєї групи, способи рефлексії;

- невербальну, вербальну комунікацію;

- основні стилі поведінки при розв’язанні конфліктів;

- поняття про дільяність, мотиви, мету діяльності, діяльність керівника;

- психологічні особливості робітників торгівлі;

вміти:

- аналізувати особливості свого мислення і пам’яті;

- аналізувати особливості свого темпераменту;

- знаходити вірні шляхи виходу з конфліктної ситуації;

- володіти професійною етикою.

ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ

1.Лекція № 1 Предмет, задачі та методи психології.

2.Лекція № 2 Особливості психічних пізнавальних процесів особистості.

3. Лекція № 3 Особливості психічних пізнавальних процесів особистості

4. Практична робота № 1 Психічні пізнавальні процеси

5. Лекція № 4 Поняття про емоції, почуття, волю.

6. Практична робота № 2 Емоційно-вольова сфера особистості.

7. Лекція № 5 Соціальний аспект особистості.

8. Лекція № 6 Темперамент. Характер.

9. Практична робота № 3 Темперамент. Характер.

10. Лекція № 7 Сутність спілкування.

11. Лекція № 8Психологія та етика ділового спілкування, ділових відносин.

12. Лекція № 9 Психологія конфлікту.

13. Семінарське заняття № 1 Психологія конфлікту.

14. Лекція № 10 Психологія колективу, групи.

15. Лекція № 11 Психологія діяльності. Психологія управління.

16. Лекція № 12 Особливості професійної дільності робітників торгівлі.

17. Залік.

Основна література

1. Аминов И.И.: Психология делового общения. - М.: Омега – Л, 2009. – 304с.

2. Андреева Г.М. Социальная психология М., 2003. – 290 с.

3. Андреева И. В. Этика деловых отношений / Андреева И. В. – СПб. : Вектор, 2006. – 160с.

4. Анцупов А. Я. Конфликтология: Учебник для вузов. — М.: ЮНИТИ,. 2000. – 551 с.

5. Винославська О. В. Психологія / Навчальний посібник. – К.: ІНКОС, 2005

6. Волошина В.В. , Долинська Л.В., Ставицька С.О , Темрук О.В. Загальна психологія: Практикум: Навч. посібн. — К.: Каравела, 2005. - 280 с.

7. Гиппенрейтер Ю. Б. Введение в общую психологию. Курс лекций . –– М.: «ЧеРо», при участии издательства «Юрайт», 2002. – 336 с.

8. Деловая этика/ авт.-сост. В. К. Трофимов. – Ижевск: ФГБОУВПО Ижевская ГСХА, 2012. – 352 с.

9. Еникеев М.И. Общая и социальная психология. – М.: НОРМА – ИНФРА, 2000. – 624с.

10. Ждан А.Н. История психологии. От Античности до наших дней: Учебник для вузов.— 5-е изд., перераб. и доп.— М.: Академический Проект, 2004.— 576с.

11. Загальна психологія: Підручник / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К.: Либідь, 2005. – 464 с.

12. Крысько В.Г. Общая психология в схемах и комментариях : учеб. Пособие / В. Г. Крысько. – СПб.: Питер. – 254 с.

13. Лесько О. Й Етика ділових відносин: навчальний посібник / Лесько О. Й., Прищак М. Д., Залюбівська О. Б. та ін. – Вінниця: ВНТУ, 2011 – 309 с.

14. Максименко С. Д. Загальна психологія/ Максименко С. Д. Видання 3-є, перероблене та доповнене. Навчаль ний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 272 с.

15. М’ясоїд П. А. Загальна психологія: Навчальний посібник. – К.: Вища школа, 2001. – 487 с.

16. Немов Р.С. Общая психология: учебник / Р. С. Немов. – М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2001. – 400 с.

17. Психология и этика делового общения: Учебник для вузов /Под ред. проф. В.Н. Лавриненко. — 4-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 415с.

18. Столяренко Л. Д. Основы психологии. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. – 721 с.

19. Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности: основные положения, исследования и применение/Хьелл Л., Зиглер Д. СПб.: Питер Пресс, 1997.

20. Цимбалюк І. М. Психологія торгівлі: Навчальний посібник. – К.: Професіонал, 2006. – 368 с.

21. Цветков В.Л. Психология конфликта. От теории к практике: Учебное пособие для студентов вузов / В.Л. Цветков. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2013. – 183c.

22. Шеламова, Г.М. Деловая культура и психология общения: Учебник для начального проф. образования / Г.М. Шеламова. - М.: ИЦ Академия, 2013. – 192 c.

Додаткова література

1. Андриенко Е. В. Социальная психология: учеб. пособие / Е. В. Андриенко. – М. : Академия, 2001. – 264 с.

2. Бороздина Г.В.: Психология делового общения. – М.: ИНФРА-М, 2008 – 222с.

3. Изард К. Психология эмоций/ Перев. с англ. – СПб: Издательство «Питер», 1999. – 464 с.

4. Ильин Е.П. Психология общения и межличностных отношений / Е.П. Ильин. – СПб.: Питер, 2013. – 576 с.

5. Майерс Д. Социальная психология / Д. Майерс. – СПб.: Питер, 2007. – 794 с. – (Серия «Мастера психологии»)

6. Практикум із загальної психології / За ред. Т. І. Пашукової – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2000. – 204 с.

7. Роменець В. А. Психологія творчості: навчальний посібник. – К.: Либідь, 2001. – 288 с.

8. Самыгин С.И.: Психология управления для студентов вузов. – Ростов н/Д: Феникс, 2008. – 512 с.

9. Соснин В. А. Социальная психология / В.А. Соснин, Е.А. Красникова. – М.: ФОРУМ: ИНФРА-М, 2007. – 336 с.

Сайт ЗНУ

Новини ФКБХТ ЗНУ

Copyright © 2023-2024 ВСП ФКБХТ ЗНУ

Design: Template Mo

Distribution: ThemeWagon

Контакти

Адреса коледжу: 69095, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 1 (Героїв Сталінграда, 1)

Зупинка транспорту: "майдан Пушкіна" або "Трампарк"

Приймальня директора: (061) 280-52-92

Бухгалтерія: (061) 280-52-93

Тел. приймальної комісії: 096-510-48-97

Соціальні мережі: Ми у Facebook

Електронна пошта

Написати

Швидкі посилання

  • Вакансії
  • Вакансії для студентів
  • Спонсорам
  • Правила та умови прийому у 2024 р.
  • Календар вступника
  • Розклад вступних співбесід
  • Вартість навчання

Підписка на розсилку

* Будь ласка, зверніть увагу - ми не спамимо вашу електронну пошту.