Метою викладання навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності» є набуття студентами теоретичних та практичних знань з основ створення та функціонування інформаційних систем маркетингу, сучасних технологічних засобів обробки інформації та інформаційних технологій розв’язання основних маркетингових задач
Завдання: вивчення теоретичних основ створення та функціонування інформаційних систем, засобів збору та обробки маркетингової, сучасних інформаційних технологій для аналізу маркетингової інформації та прийняття рішень.
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні
знати: основи побудови та функціонування маркетингових інформаційних систем, сучасні інформаційні технології розв’язання задач з управління маркетинговою діяльністю
вміти: виконувати постановку та розробляти алгоритм розв’язання задачі, вибирати та використовувати апаратно-програмні засоби для розв’язання задач, створювати інформаційну базу та працювати з нею при виконанні конкретних функцій управління маркетингом.
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ
Інформаційні системи і технології, їх роль в управлінні економікою.
Економічна інформація і засоби її формалізованого опису
Організація інформаційної бази
Основи створення комп’ютерних технологій
Режим роботи ЕОМ
Створення інформаційних систем
Технологічні засоби пошуку, збирання і нагромадження маркетингової інформації
Практичне заняття №1. Створення бази даних.
Практичне заняття №2. Організація пошуку інформації у базі даних.
Практичне заняття №3. Застосування мережі Internet для пошуку інформації.
Технологічні засоби підтримки прийняття маркетингових рішень.
Практичне заняття №4. Створення діаграм для аналізу маркетингової інформації
Практичне заняття №5. Створення та аналіз списків
Практичне заняття №6. Обчислення групових характеристик
Практичне заняття №7. Консолідація даних в Excel
Практичне заняття №8. Використання зведення таблиць в Excel
Інформаційно-аналітичні методи і моделі підтримки прийняття маркетингових рішень.
Практичне заняття №9. Підібір параметра Excel.
Практичне заняття №10. Таблиці підстановки даних Excel.
Практичне заняття №11. Пошук сценаріїв.
Організація маркетингових досліджень із використанням комп’ютерних технологій.
Застосування програми Project Expert для дослідження проектів.
Практичне заняття №12. Ознайомлення з середовищем Project Expert
Практичне заняття №13. Введення даних моделі проекту в програмі Project Expert
Практичне заняття №14. Аналіз проекту у програмі Project Expert
Практичне заняття №15-16. Створення власного проекту у програмі Project Expert
Література
1. Береза А. М. Основи створення інформаційних систем: Навч. посібник. — 2-е вид., перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2001. — 241 с.
2. Вовчак. І.С. Інформаційні системи та комп’ютерні технології в менеджменті. Начальний посібник. – Тернопіль: Карт-бланш, 2001. 354 с.
3. Інформаційні системи і технології в економіці за редакцією В.С. Пономаренка, К., "Академія", 2002.
4. Проектування інформаційних систем за редакцією В.С. Пономаренка, К., "Академія", 2002.
5. Пінчук Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу. Навчальний посібник. – К.: КНЕУ , 2003.