Мета: надання теоретичних і практичних знань щодо виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів
Завдання: вивчення теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації; набуття вмінь оцінювати стан електронної торгівлі з метою створення стратегічних конкурентних переваг для організації
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ
1. Основні поняття електронної комерції.
2. Практичне заняття №1. Суть, зміст, значення та тенденції розвитку електронної комерції.
3. Практичне заняття №2 Основні категорії Internet та інструментарій електронної комерції.
4. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції.
5. Практичне заняття №3. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції. Ефективність електронної комерції.
6. Практичне заняття №4 Опис електронного магазину.
7. Практичне заняття №5 Робота з демонстраційною версією електронного магазину.
8. Маркетинг в електронній комерції.
9. Практичне заняття №6 Пошук товарів в електронних магазинах.
10. Організація надання послуг в електронній комерції.
11. Практичне заняття №7. Організація надання послуг в електронній комерції.
12. Рекламна в електронній комерції.
13. Практичне заняття №8 Маркетинг та реклама в мережі Internet.
14. Платіжна фінансова система і Internet.
15. Практичне заняття №9 Платежі та розрахунки за товари і послуги в електронній комерції.
16. Безпека і захист інформації в електронній комерції.
17. Основні поняття а принципи електронної комерції.
18. Електронний ринок на базі Internet.
19. Організація продажу товарів через іnternet-аукціони та віртуальні торговельні майданчики.
20. Практичне заняття №10.Організація Internet- магазину.
21. Практичне заняття№11. Організація продажу товарі через Internet-аукціони.
22. Практичне заняття№12. Організація оптового продажу товарів та послуг через віртуальні торговельні майданчики.
23. Електронна підтримка споживачів.
24. Тактичні прийоми електронної комерції.
25. Перспективи електронної комерції.
26. Віртуальні підприємства.
27. Нові інформаційні технології в комерційній діяльності.
28. Інформаційні технології електронної комерції.
29. Контрольна робота.
30. Залік.