Фаховий коледж бізнесу та харчових технологій

(Торговий коледж ЗНУ)

Дисципліна "Електронна комерція"

Мета: надання теоретичних і практичних знань щодо виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів

Завдання: вивчення теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації; набуття вмінь оцінювати стан електронної торгівлі з метою створення стратегічних конкурентних переваг для організації

ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ

1. Основні поняття електронної комерції.

2. Практичне заняття №1. Суть, зміст, значення та тенденції розвитку електронної комерції.

3. Практичне заняття №2 Основні категорії Internet та інструментарій електронної комерції.

4. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції.

5. Практичне заняття №3. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції. Ефективність електронної комерції.

6. Практичне заняття №4 Опис електронного магазину.

7. Практичне заняття №5 Робота з демонстраційною версією електронного магазину.

8. Маркетинг в електронній комерції.

9. Практичне заняття №6 Пошук товарів в електронних магазинах.

10. Організація надання послуг в електронній комерції.

11. Практичне заняття №7. Організація надання послуг в електронній комерції.

12. Рекламна в електронній комерції.

13. Практичне заняття №8 Маркетинг та реклама в мережі Internet.

14. Платіжна фінансова система і Internet.

15. Практичне заняття №9 Платежі та розрахунки за товари і послуги в електронній комерції.

16. Безпека і захист інформації в електронній комерції.

17. Основні поняття а принципи електронної комерції.

18. Електронний ринок на базі Internet.

19. Організація продажу товарів через іnternet-аукціони та віртуальні торговельні майданчики.

20. Практичне заняття №10.Організація Internet- магазину.

21. Практичне заняття№11. Організація продажу товарі через Internet-аукціони.

22. Практичне заняття№12. Організація оптового продажу товарів та послуг через віртуальні торговельні майданчики.

23. Електронна підтримка споживачів.

24. Тактичні прийоми електронної комерції.

25. Перспективи електронної комерції.

26. Віртуальні підприємства.

27. Нові інформаційні технології в комерційній діяльності.

28. Інформаційні технології електронної комерції.

29. Контрольна робота.

30. Залік.

Пошук

Оголошення

Контакти

Тел./факс приймальної директора: (061) 280-52-92

Тел. приймальної комісії: 096-510-48-97