Маркетинг – одна з небагатьох сфер, яка потребує як креативного підходу, так і вміння мислити аналітично.
Навчаючись у коледжі на спеціальності «Маркетингова діяльність» студенти отримають знання, пов’язані із цілями і функціями маркетингових досліджень, загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення у практичній діяльності. Вони зможуть проводити опитування, аналіз документів, спостереження, експерименти, фокус-групи, хол-тести тощо. Мають володіти дослідницькими підходами до вивчення маркетингового середовища, конкурентів, ринку, товару, споживача, фірми, реклами.
Випускники можуть працювати в різних напрямах маркетингової діяльності, яких потребує ринок праці: у відділах маркетингових служб на промислових та торговельних підприємствах, агентствах з маркетингових досліджень, агентами з нерухомості та з комерційних послуг, завідуючими торговельними підприємствами, менеджером з продажу товарів, у рекламних агентствах.